2013. augusztus 26., hétfő

Szösz voltál

Az érzés mely elvakít,
ő az ki beléd hasít
ő volt ki felszabadít
ő lesz az ki megvadít

tapasztalj szerelmet,
édes veszedelmet
kérj kegyelmet
mutass fegyelmet

de te nem ezt tetted,
amit adtál elvetted
tudtam többé nem kellek
ez csók egy nyári-felleg

elborul a fejem
lemerül az elem
én elhittem szavad
s most harapom nyakad

rám sem néztél
nem dicsértél
már túlléptél
kinevettél

rosszkor jöttél,
engem ettél
kiköptél és
eltemettél

röhögsz rajtam
újra-újra
de kezed még
hajam túrja

hát esküsöm elnyellek téged,
és mikor már pezsdül a véred,
szétnyitod szád becsukod szemed,
kezed nem ér mást csak jeget

kérlelhetsz nyugdtan,
vágyodhatsz utánam ,
nem kellesz megmondtam
hibáztál hát megutattam

széttépett testeden
átszállnak szavaim
ordítom neked
összetört vágyaim

ne mond, hogy most kellek
ne mond, hogy ölellek
ordítok még egyet
te tetted! élvezzed!

nézz rám mit tettél
remény magot vetettél
őszintét játszottál
de bennem már meghaltál

mikor újra láttalak
szösz voltál mi áthaladt
megtagadtam önmagam
nem kellesz halld szavam

alkoholmámorban,
kelletem álmodban
még most is vágysz tudod
de fejed homokba dugod


tudom ha újra látsz
egy mosolyt nekem szánsz
szánhatod magadnak,
egyszerű agyadnak!

te örökké tagadod önmagad,
de belőlem már könny sem fakad
mi benned van egyszerű kacat
még te sem hiszed "őszinte" szavad!

talán nekem kéne szánnom téged
talán majd ha bennem véged
talán majd ha te is átéled
akkor magadat elítéled.

eltítéled, tiltakozol
már utánnam vágyakozol
újra mindent helyrehozol
igent mondok, csodálkozol
bűneidért megdolgozol
bocsánatért fogadkozol
a fájdalmam kettéoszol
már csak rólam álmodozol
önmagaddal hadakozol
boldogságtól ugrándozol
minden jó lesz rózsát hozol
de csak majd ha megváltozol.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése